pluggpluggplugg but thats life ;)

FN-resolution, svenska FN-tal matte test ... Känns bra att det är denna veckan allt ska in.. Extra tufft eftersom man vill prestera bra när det gäller FN-rollspelet då de ska spelas upp inför hela skolan typ.. Prestationsångest eller!? Anyway har ett väldigt bra knep nämligen att sätta upp mål! Då gör man verkligen det man ska och sen belönar man sig lite efteråt, tex jag skulle skriva till punkt 30 på min resolution och var på punkt 12 när jag började, orkade inte men skrev ändå sen belönade jag mig med att skita i att plugga mer och istället kolla på pretty little liars ;) Känns helt underbart att ha kommit en bra bit på vägen ! Och tommorroww äre Alla<3dag vilket innebär plugg och kanske fikamys! seeyah :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0